ARAMA SONUÇLARINIZ

Patatesli Tavuk


Patatesli Tavuk

Pastis: Provençal içmek par mükemmellik.
Bana dürüst olalım: Ben pastis, anason tabanlı içki içmek mümkün olmamıştı. . . 
Benim için çok güçlü. Benim kadın arkadaşlarımın çoğu aynı şeyleri hissediyorum.

 Bir sarhoş hızlıca alabilirsiniz. Bunun kokusunu seviyorum, ama büyüyünce, ben çok köy gördüm pétanque pastis sürü içme oyuncuları ve son resim kadar güzel değildi. Oldukça hızlı bir şekilde başınızın gider ve (bir ons ya da su ve buz ile çok karışık) çok ferahlatıcı olan şeyler, bu saniye ve üçte gitmek kolay. 

Şimdi, nihayet bir alternatif olduğunu ve ben bunu seviyorum söylemeliyim. Bu olmadan alkol ve şekersiz pastis var. Öte yandan, gerçek bir şey kullanmanız gerekir pastis ile pişirin ve şarap mağazalarında lezzetli ve mevcut etmek. Provence, biz onunla tavşan pişirmek ve arkadaşım Georgette yıl önce bu yemeğin beni tanıştırdı. 

Ben New York arkadaşlar için tavuk denedim ve eşit nefis yemek bulmak ettik. Tavuk pişirmeye Bir daha yolu.Bütün arkadaşlarım çok seviyorum.



Malzemeler

2/3 fincan pastis 
1/3 çay bardağı zeytinyağı 
Tuz ve taze çekilmiş karabiber Tavuk: 1 
3 kiloluk tavuk, 
8 parçalar halinde kesilmiş 3 yemek kaşığı zeytinyağı 
2 soğan, soyulmuş ve dilimlenmiş doğranmış, 4 domates 
4 diş sarımsak, kıyılmış 2 çay kaşığı rezene tohumu zeytin, çekirdeksiz ve doğranmış 2/3 fincan siyah 1 su bardağı fesleğen, kıyılmış Tuz ve taze çekilmiş karabiber Verim: 
8 Porsiyon 

Hazırlanışı

Patatis ve yağı karıştırın. Tuz ve karabiber. Tatmak sığ çanak tek katmanda tavuk parçaları düzenlemek. Turşusu ile gezdirip ve plastik tabak kapatın. 2 saat boyunca buzdolabında (bir gün önce yapmak ve bir gecede marine edelim, hatta daha iyi olduğunu). Bir yağ 3 yemek kaşığı Sıcak cocotte orta ateşte. Soğan ekleyin ve yaklaşık 6 dakika yumuşayıncaya kadar pişirin. 
Domates, sarımsak ve rezene tohumu ekleyin. . Ara sıra karıştırarak 15 dakika, pişirme devam tavuk parçaları ve turşusu ekleyincocotte. Kapak ve üzeri kaynamaya yaklaşık 30 dakika boyunca orta-düşük ısı. Zeytin ve fesleğen 1/3 ekleyin. Kapak ve tavuk, yaklaşık 30 dakika yumuşayana kadar pişirmeye devam edin. Tuz ve karabiber fesleğen kalanı ile tat ve garnitür için. Hemen servis yapın. 
Not: pilav veya erişte ile bu hizmet vermek ve kırmızı içebilirsiniz 

AFİYET OLSUN :D


0 yorum: