ARAMA SONUÇLARINIZ

Basit Ahşap Paspas Nasıl Yapılır ?

Basit Ahşap Paspas Nasıl Yapılır ?
Bu eğitimde nasıl herhangi bir ev için mükemmel bir basit ama modern ahşap paspas yapmak için size öğretecektir.  
  • İki 1.8 metre, (x 2 6 ft 1) x 2 cm 2.5 cm kereste uzunlukları
  • On 2.5 cm (1) ahşap boncuk
  • Kalın 165 cm (65) halat / kordon, 0.5 cm (16/03 olarak)
  • Zımpara kağıdı
  • Matkap ve matkap ucu
  • Testere: el testereleri, Şerit Testereler ve hatta gönye testereler bu proje için çalışacak
  • Kurşunkalem
  • Düz kenar
  • Mezro 
  • Leke veya boya (isteğe bağlı) 
 
 
Projeniz, ölçü başlatmak ve altı 61 cm (2 ft) bölümler halinde keresteyi işaretlemek için. 

Eğer uygun uzunluklarda içine kereste işaretlenmiş sonra işaretlediğiniz yere dikkatle kesti. Artık hepsi aynı uzunlukta yönetim kurulu altı uzunlukta olacaktır.

Sonraki her yönetim kurulu sonundan 5 cm (2 inç) bir nokta işaretleyin. Her yönetim kurulu iki ucunu işaretleyin. Işareti kereste küçük boyut konulmalıdır. 

Ip veya kullandığınız kablosuna benzer bir çapa sahip bir matkap ucu kullanarak, işaretlediğiniz her yerde kurulu bir delik delin. Her yönetim kurulu iki delik, her iki ucunda biri olmalıdır. Kordon arada mat tutmak için dişli olacak nereye Bu delikler vardır.

Kum herhangi pürüzlü kenarları veya kurullarının alanları. Eğer boya veya kurulları leke planyalama, zımpara sonra bunu.

Daki paspas monte etmek için, her bir kordon uzunluğunun, bir ucunda bir düğüm.Düğüm bu kereste açılmış delikten almıyor yeterince büyük olduğundan emin olun.Düğüm kurulu ile aynı hizaya gelinceye kadar delikten kabloyu geçirin. Diğer deliği için tekrarlayın.

Şimdi kordon üzerine boncuk geçirin. Yönetim kurulu, diğer taraf için de tekrarlayın.

Sonraki yönetim kurulu geçirin ve paspas her iki taraf için bir alternatif moda panoları ve boncuk iplik devam ediyor. Tüm panoları ve boncuklar dişli kez biz adım 1'de olduğu gibi, yönetim kurulu ile bir düğüm floş kravat. 
Herhangi bir aşırı kablosunu Trim ve sonra proje tamamlandı!

Bu eğitimde sadece birkaç temel araçları ile basit ama şık ahşap mat yapmayı nasıl öğrendim. Bu proje herhangi bir giriş mükemmel bir ektir. Doğal mat bırakın ya renk pop için boya veya leke eklemek olsun, herhangi bir sundurma için şıklık katıyor olacağından emin olabilirsiniz.


0 yorum: